miércoles, 6 de junio de 2012

Minti curate sterse de praf.


Tu? Cine esti tu? Nu te cunosc,,nu cred ca ar trebui sa te salut..adica..nu imi aduc bine aminte,parca imi suna fata ta,,dar vag..nu stiu de unde sa te iau:D Ar trebui sa te recunosc? De fapt,ar trebui sa recunosc?
Ce sa recunosc,ca mie dor de tine? Ei bine,nu! Si chiar te rog sa nici nu ma cunosti,sa ma eviti,sa nu`ti pese deloc,,chiar si daca maine mi se intampla ceva,eventual un accident,prietenii mei nu ar trebui nici sa te sune pe tine,,pe tine!? adica totusi,tocmai pe tine? pff..de parca ai fi fata de care m`am indragostit cel mai mult,de parca ai fi singura care a auzit un te iubesc din partea mea,de parca ai fi tu persoana care ma cunoaste cel mai bine,doar dintr`o privire,de parca am fi pertecut atat de multe impreuna,de parca as avea o tona de amintiri cu tine,de parca te`as fi sarutat nonstop fara sa ma satur,,de parca te`as fi adorat ,de parca m`ar fi sedus privirea ta,de parca ai fi fost tu atat de aproape de sufletul meu..stai..aproape? am vrut sa zic..in sufletul meu*.
De parca ai fi fost tu prietena cu mine,de parca m`ai deschis inima vreodata,de parca m`ai fi facut sa plang,de parca m`ai fi facut sa regret ceva vreodata,de parca te`as fi considerat cea mai cuminte fata,de parca mi`ai fi facut vrun rau vreodata,de parca nu ai fi renuntat...de parca ti`ar fi pasat vreodata !!!

-Ei bine,DA,mi`a pasat,odata !Si sti ce? Nici nu e nevoie sa iti aduci aminte de mine,nu e nevoie sa ma cunosti,sa ma saluti,sa sti cine sunt,,,Stiu eu..eu te cunosc,stiu cine esti,cine ai fost.Si eu voi pastra cu drag amintirea ta,pentru ca totusi,,ai fost pasiunea mea..nebunia mea..

"Y es allí,justo en ese momento cuando te das cuenta de que las cosas solo ocurren una vez..y por mucho que te esfuerces ya nunca vas a volver a sentir lo mismo.."

3 comentarios:

  1. Deci in tot ce ai scris mai sus ma revad de parca m-as privi in oglinda !!! Multe cuvine adunate si bine supuse !!!! Qe ganas de qe volvieras a publicar !!!! <3

    ResponderEliminar
  2. Ai aici un seguidor inrait!:x "eu te cunosc,stiu cine esti,cine ai fost.Si eu voi pastra cu drag amintirea ta,pentru ca totusi,,ai fost pasiunea mea..nebunia mea.." Me encanta patito mioo!!

    ResponderEliminar