miércoles, 26 de febrero de 2014

Hate me, please !

                       Dar obisnuieste-te cu gandul ca n-ai ce sa-mi faci

URA! Oh tu, dulce sentiment sincer si chinuitor. Iti multumim ca existi in fiecare zi in vietile noaste monotone si ne condimentezi caracterele blande si iubitoare cu aroma ta picanta ca otrava aia pictata.

Tu sti cati indivizi inghit praf de ura din cauza ta? Habar nu ai, si nici nu poti afla! Niciodata nu ai cum sa realizezi efectul tau asupra celor din jur,    ar fi plictisitor. Misterul este prima si cea mi importanta caracteristica ce defineste acest sublim sentiment stravechii.

Si totusi, macar pentru o eventuala schimbare in bine sau din simpla curiozitate, totii vrem sa aflam, de ce?
"Ce au frate cu mine?" Ei bine, motivele difera in functie de capacitatea intelectuala a suspectului care nu te agreaza si de context, cica.

Sunt persoane care chiar te urasc pentru o fapta anume: "Imi faci rau, te urasc."Bun ! (Caz de ura de durere)

Sunt persoane care te urasc fara nici un motiv, pur si simplu, te urasc, nu le place fata ta, accepta asta. (Caz de ura la prima vedere)

Sunt persoane care te urasc la (ne)vedere. Au auzit despre tine/ te-au vazut prin poze si isi creaza un total alt personaj fictiv pe care il urasc ca fiind tu si il urmaresc cu disperare. (Caz de ura virtuala)

Sunt persoane care te urasc din gelozie/invidie, cam tot una. Actualul, fostul, sau viitorul lor te place=ura. Clar! Ai un loc de munca mai bun, o casa mai frumoasa, bani, par,telefon, sosete, etc..orice motiv e bun venit=ura.Clar! (Caz de ura de..."Don`t hate me because i`m beautiful, hate me because your boyfriend thinks i am")

Insa cel mai superb mod de a urâ, mi se pare acel al personelor care nu au nici un motiv, dar isi doresc din tot sufletul sa te urasca si nu pot! Isi dau tot interesul, dar tot ce esti/faci/iti place, adora, chiar si cea ce nu suporta la tine. Probabil aici ar intra si cazul de ura din iubire, intr-o mica masura.
Imi e asa drag de persoanele astea, imi sunt mult mai mult decat fanii,     asa ca sa fiu modesta.
                                            Chiar le multumesc !

Eu personal incerc sa fiu eu, si daca felul meu de a fi, deciziile sau actiuniile mele fac rau, sau sunt demne de ura, chiar nu am de gand sa ma simt vinovata pentru asta. Not my problem.
Cei care urasc, in general, se mint, nu accepta o realitate, sau traiesc ghidati de prejudici.
                                 OPEN YOUR MIND, thank you!

Tind sa cred ca oricat ai incerca sa multumesti pe toata lumea, nu o sa reusesti, si daca reusesti o sa-ti dai seama ca TU nu esti multumit de tine, si daca nu te uraste nimeni nu ai luat nici o decizie corecta in viata, SO..

                                       HATE ME, PLEASE !

1 comentario:

  1. E ceva complex cand citesti ,adevarat ,te duce cu gandul in multw parti,frumos si adevarat

    ResponderEliminar