domingo, 1 de abril de 2012

Iubita ta?

NU ! Nu e iubita mea..E mama mea,cand are grija de mine si imi spune sa ma imbrac bine.E sora mea cand impartim ultima napolitana,sau fumam aceias tigara.E cel mai bun tovarash cnd ii povestestesc ce`am facut aseara,sau prostiile de asta`vara....E cea mai mare sustinatoare a mea,cand ma implic in ceva,si tind sa cred ca nu as reusi fara ea..E principala mea rivala cand ne batem cu pernele,sau ne viciem la jocuri prostesti cu orele.E cea mai intelegatoare,nu da importanta lucrurilor superficiale si certurilor trecatoare.E cea mai iubitoare cand am nevoie de o raza de soare,sunt cel mai norocos baiat,sau poate doar mi se pare.E cea mai buna prietena cand am nevoie de un sfat.De cate ori am avut nevoie,mereu mi l`a dat.E cea mai ambitioasa,daca isi propune ceva,fi sigur ca o sa`i iasa,si fara sa iasa din casa.E cea mai orgolioasa,cateodata chiar capoasa.Cand ne certam,de fapt doar ne jucam,asa ca adoram sa ne impacam.E cea mai frumoasa fata,atunci cand imi zambeste dimineata,e fata care mi`a redat speranta.E urata mea cand vreau sa o enervez,si e atat de urata incat am inceput s`o visez.Cateodata poate fi un stres,dar ce vrei? Invatsa din mers.E cea mai jmechera cu sapca mea,chiar daca urasc sa mi`o ia..E cea mai buna nora pentru mama mea,sau macar asta as vrea.E cel mai bun doctor atunci cand ma doare ceva,cu o vorba buna imi vindeca si inima,poate sa`mi cronometreze pana si respiratia.E aliata mea,in lupta cu restu`lumii,si cand o iau razna,numai ea ma poate linistii.E mereu acolo,si sper ca mereu va fi.E tot ce ai fi putut tu sa fi..daca nu te`ar fi tradat felu`de a fi.

-Mda..cum ziceam.E iubita ta !
-Nu..e doar EA !

3 comentarios:

  1. Ce frumos!♡ Am ramas fara cuvinte...

    ResponderEliminar
  2. Si inca odata ma faci sa plang mamica :(:(:( ce nu as vrea ca EA sa faca 1/4 din ce face Ea mai sus dupa cum bine ai relatat !!! Aceea Ea eu nu cred ca exista ... cel putin in lumea mea nu am vazut-o , gasit-o !!! Astept postarile tale con mas ganas qe Robotzi :X

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar